czwartek, 5 marca 2020

Jak zrobić redesign sklepu internetowego, żeby sprzedawać więcej. Czy zmiana grafiki sklepu internetowego się opłaca?

Wyjdźmy od tego, że redesign sklepu internetowego to zmiany funkcjonalne, a nie wizualne. Ale dlaczego i po co je robić? Żeby zwiększyć konwersję. Przekonaj się czy warto ślepo podążać za konkurencją, czy lepiej jednak stosować continual improvement. 

Często inwestuje się olbrzymie pieniądze w pozyskiwanie ruchu, a przy mniejszych inwestycjach można osiągnąć znacznie większe zyski, tylko poprawiając funkcjonalność sklepu internetowego i ładniej ją opakowując. Zobacz dlaczego warto robić redesign i w jakiej formie go przeprowadzisz, żeby optymalizować koszty oraz tempo wprowadzenia zmian w zależności od tego jaki jest budżet i potrzeby Twojego biznesu. Pokazujemy praktyczne case-studies co i jak zrobiliśmy w ramach redesignów aby osiągnąć sukces sklepów internetowych.

Poznaj też odpowiednie techniki redesignu. Kiedy robić to krokowo, systematycznie i iteracyjnie opierając to o testy A/B, a kiedy robić całościową zmianę na raz.

Dowiedz się także jak najlepiej finansować redesign sklepu internetowego. Świetnie sprawdza się to w kombinacji godzin kontraktowych prac graficznych przy sklepie internetowym oraz regularnymi testami A/B.


Sprawdźcie jak zwracać uwagę na detale w designach, które my robimy. Dzielimy się bardzo praktyczną wiedzą i pokazujemy konkretne metody na realnych przykładach. Omawiamy wdrożenia podparte case studies udanych wdrożeń oraz redesignów sklepów internetowych.

Na koniec usłyszycie co zrobić jeżeli nie macie dużego budżetu, ale chcecie aby Wasz sklep działał super. Warto poświecić ten czas na tę wiedzę, bo zwróci się Wam wielokrotnie. Bez względu na to czy jesteście klientami IdoSell Shop, czy nie. Jeżeli jesteście naszymi klientami po prostu łatwiej będzie Wam oczekiwać od nas najwyższego poziomu i łatwiej będzie Wam zdefiniować Wasze oczekiwania.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz