niedziela, 4 września 2011

Efekt wypychania przez Facebooka

linki
http://www.internetstandard.pl/news/374502/Jak.firmy.radza.sobie.na.Facebooku.html
http://www.epr.pl/najpopularniejsze-profile-mediowe-na-facebooku,social-media,27228,1.html
http://www.socialpress.pl/2011/08/facebook-stacje-radiowe-i-prasa-angazuja-najbardziej/
http://media2.pl/internet/74586-najpopularniejsze-profile-mediowe-na-facebooku.html
http://najbardziej.com/web-soft/20-profili-na-facebooku-z-najwieksza-iloscia-lajkow/
http://img692.imageshack.us/img692/4417/047qn.jpg
http://pobierzplik.pl/do-poczytania/nasza-klasa-na-rozdrozu

tezy
- firmy, ktore nawet nie wspolpracuja z fb musza dzialac jak fb, szczegolnie po katem pisania postow
- czy musisz wspolpracowac z FB? Czy to koniec Social MEdia, które budują społeczności wokół serwisu, a po prostu zachęcają ludzi z FB do komentowania postów? To obcięcie sobie źródła dochodu z newsletterów i e-mail marketingu
- przerost lajkow i przenoszenie biznesu na FB. Kiedyś tworzyło sie blogi, teraz fanpage, po co skoro tak naprawdę nie robi to nic innego lub nowego.
- wypychanie portali i wortali teamtycznych, przez grupy lub strony bezposrednio muzykow, zjedzenie jednego etapu w lancuchu
- media pracuja na suces facebooka, przez lajkowanie i pisanie o nim, zachecanie do komentowania, same wpadaja w jego pulapke, tworza tresci, ktore za darmow komentuja na  FB (tok FM, polsat)
- anonimowosc napedzala internet, jej wylaczenie , zabranie ludizom masek, spowoduje ze stanie sie nudny jak flaki z olejem
- Po co Agorze, która od lat budowala silne portale społecznościowe, facebook?
- Czy na prawdę wszystkim wydawcą treści powinno zależeć na tym, żeby ludzie ograniczali swój internet i poszukiwania treści do sprawdzenia wall'a na FB? Czy powinni uzależniać swój biznes od Zuckeberga i jego mechanizmu filtrowania treści na wall'a. PRzecież jeżeli ktoś przyzwyczaił się do odwiedzania codziennie swoich ulubionych stron, może się od tego odzwyczaić.
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz